nANa

ligger i sängen och lyssnar på flickan o kråkan av timbaktu, vet inte om jag tycker om den eller inte.. ska åka till molkom å lämna tillbaka sandras laddare, sen åka till tim och låna en av han. min ä kvar i charlottenberg efter häljens bravader så får låna så länge, sen är ju min plånbok där med vilket inte är jätte bra, för där i har ja körkort och förar kort. men sandras mamma skulle skecke de till mig idag så hoppas dä löser sej, fryksddal te hälja med, åker dit mä emeli, grönner så på hur allt blir, fast dä ä ju väldigt dumt för då blir de fel trots allt.

nu ska ja byta kläder och tvätta piercingen sen åka till das molkomas, förövrigt vill ja sola men vart ä solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0