.

Oj kom på att jag hade en blogg också. haha va trevligt! läste nyss igenom mina senaste inlägg och allt jag skrivit om är ju hur dåligt jag mått. skärpning!
ska nog börja skriva här igen, skönt och skriva av sej och om folk undrar över vad jag gör med mitt liv är det ju bara att läsa här liksom...smart lina :D

kan ju börja lungt da...hm...det blåser ute, jag börjar jobba om 30min, ja ä bakfull som ett svin, har precis lyssnat på melissa horn(?!`!!!), och sitter bara här å grönner över livet och va dum ja ä som med flit förstör för mej ssjälv...aja mest ångest har ja över att ja jobbar denna natten nästa natt och alla nätter fram till lördag morgon...å då ärre fryksdal :) fun! men nu ska ja sätta på mej jobb kläderna och dra iväg å fundera under natten på de konstiga smsen ja fick inatt och på människorna i min närhet och de som ja skjuter ifrån
mej :) puss 
mej...Pussda :)hallow säxy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0