love.

ligger o bara väntar på att tårarna ska komma, vet inte varför. känner att det vill ut men det kommer inte..ligger och lyssnar på beutiful you på min spotify. gjorde den för just sådana här tillfällen...jag är så jävla rädd. för kärlek. jag har gråtit så många tårar jag har vart så fruktansvärt förstörd. jag har gett bort mitt hjärta två gånger. och bitarna jag gav var föralltid. jag känner att de fattas. jag känner fortfarande hur dom gör ont. suttit och tittat på J.G´s nya profilbil flera gånger, han verkar lycklig och det gör så jävla ont fast ändå glad för hans skull man ska alltid vara glad när det går bra för någon man älskar.älskade.ellerjagvetinteälskar.
jag vågar inte jag känner hur jag försöker men jag klarar det inte . jag är för rädd ..jag kämpar för att bli förälskad men såfort de närmar sig hjärtat backar jag.
kanske bara inte träffat rätt....just nu spelas unbreak my heart och så känner jag nu.

så nere,så förstörd på något vis,förstår inte hur någon skulle vilja ha ett fetto som mig nu ändå,fan.
har egentligen så himla fina killar runt mig underbara. och på något konstigt vis verkar de tycka om mig. orkar inte mer just nu nu kommer tårarna. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0