svartsjuka

det är nog det värsta jag vet, det förstör så mycket.
gött o va singel :)


har vart en trevligt helg, fredags va vi i koppom och dansa loss till topcats osv. sen igår va vi till säffle med grindwall o massa folk. körde finbil. haha idag ska jag inte te skolan vilket känns väääääldigt konstigt..men skönt ändå men saknar mina godingar :((


förstår mig inte på kompisar heller, betyder att va vänner inte samma sak som förr eller har jag bara dåliga vänner? nej jag vet inte ja :)

ska ta bort Gina också :((((((((((((( villl verkligen inte göra det..skitjobbigt verkligen...faaaaaaaan. menmne

börjar sakna lite kärlek nu faktiskt. jag är nog ingen singel männska tror ja.. men tänker verkligen inte hoppa in något bara för att nu ska jag va så himla kär om jag ska gå in i ett förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0