vad kan man kräva egentligen?

av sin pojkvän alltså?
det är så mycket jag vill och förväntar mig att han ska göra och säga och skriva  osv. och om han inte lever upp till mina egna förväntningar blir jag besviken. hm...vad kan kan kräva av dem vad är förmycket begärt vad är lagomt?
är det konstigt om jag vill att han ska skriva gulliga saker till min på fb så alla ser att han är min älskling? eller skriver söta saker i sms under dagarna bara för att.? hm jag vet inte.
och hur ska jag komma över fröken F och allt runt hon? jag kan ju inte hjälpa att hon inte gillar mig. är det konstigt att jag blev lite ledsen när jag såg hon krama min pojkvän mitt framför mina ögon..? jag vet inte. aja strunt samma .
har en bra känsla inför våren ändå.
saknar elin, sara linnea, ida och alex väldigt mycket.
funderar på att ha tjejkvällsmys hemma hos mig någon dag?
vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: alexandra

TJEJMYS, tell me when and where!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-04 @ 20:45:13
URL: http://alexxandralundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0