jalla bitch

jao sitter hemma precis ätit. gytt...
ska byta kläder och göra mig i ordning och dra till stan och åka med gosiii till kil. har bestämt att jag verkligen ska kasta ut hans gran idag . det finns ju inga barr på knappt. har ju tagit av alla pynter men inte släng ut den än hihi. sen vill jag säga: alltså så jävla FITTARG jag är på fröken förstöra linas liv. suck. jag har inte gjort henne något? eller? ååååååååh. jag är fan bara trevligt mot hon.
aja hoppas hon inte får som hon vill :)
men arrrrra. nu ska jag fixa med djuren och så. vill också säga att det märks att jag red igår! shiiiiiet min ljumskar blir inget vilt ikväll kan jag ju säga. hheheheh3h3h.
hörrrrrrrrrsssssrrrra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0