too young to be wise.

så nu har jag städat mitt rum hittat massa av johns grejer.. nu ska jag snart åka ner och hämta annis så hon kan sova med mig! kul att john ringer utan flit i fickan förmodligen och jag hör hur han pratar gött ont de gjorde. och hans sms snälla som om det inte redan gör ont. men smällar man får ta. nu ska jag försöka så gott de går att se framåt kan inte ångra allt som hänt, gjort är gjort kan bara ändra det som kommer ske. YES. nu ska jag åka och stressa på annagos tror jag. hon ska få hjälpa mig med marsvin buren (städa alltså) hehehe
OCH just det. om någon undrar något eller inte fattar vad jag skriver om är det bara att fråga om jag inte vill prata om det säger jag det bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0