hej och hå

jao livet är inte bra på något sätt o vis just nu,  men idag känns det pyttelite bättre , att vi prata igår är väl anledningen till det tror jag . gud jag saknar honom som vet inte vad. vet inte vad jag ska göra ... men ah tack johanna anna och alex för ni är så gulliga vänner och hör av er! det sista jag vill är att vara själv.
jag låter kanske egoistisk här på bloggen , det är det sista jag är det som gör mig allra mest ledsen är att jag bröt hans förtroende svek han . det är det värsta. det här är värre än båda turkiet och F berättelserna just för att det är jag som gjort fel. jag vill inte såra . men nu gjorde jag det och då är det såhär man får må. jag vill inte att någon tycker synd om mig eller så. för det är jag själv som satt mig här, sen att folk stöttar och gör så jag slipper va själv är väldigt snällt! men har aldrig mått så fyskiskt dåligt av att vara ledsen förut, jag skakar, gråter hostar och spyr tillochmed har ont i magen konstant. satt ute igår i säkert en timme på kvällen orkade inte gå in. orkade inte röra mig. frös inte . bara fanns men ändå inte....aja skitsamma men jag har ingen att bräetta alla dessa känslor för så jag skriver av mig istället . i min personliga dagbok. som vem som vill får läsa men just nu bryr jag mig inte . då slipper ni iallafall fråga.

vet inte om jag orkar gå på festen i helgen . får se. vill egentligen ine supa nu. eller så är det det ända jag vill. eller nej det är att vara med han.

aja herra

Kommentarer
Postat av: alix

tjejkväll, tell me where and when!

2011-02-06 @ 18:45:55
URL: http://alexxandralundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0