fan.

japp nu är det slut efter knappt en månad. fast egentligen nästan ett år. första natten 2011 jag sov själv.

det tog slut pågrund av mig mitt fel, jag var bara så rädd att förlora honom. men nu sa jag sanningen och förlorade honom ändå. och även om det gör hur ont i mig som helst så måste jag nog säga att det nog är sista gången det var vi...enda jag kan säga till honom är förlåt och att jag älskar dig verkligen.

jag har gjort så fel och jag kan inte förlåt mig själv ens så vet inte varför han skulle kunna. men någon dag hoppas jag jag får hålla mina armar runt honom igen. om jag så måste vänta i flera år.

Jag gillar dig inte trots du är som du är, utan för du är som du är. ♥ Glöm aldrig det john.

så fick hon som hon ville tillsist. innan norgeresan vare ja...

orkar inte kolla facebook. orkar knappt ha telefon. vet inte hur jag ska överleva allahjärtansdag.
allt jag gjorde gjorde jag för jag inte villa mista dig.
Jag älskar dig

MVH
Lina Dunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0