erase me

memories they soon delete
Gosiga johanna kom hem till mig idag väldigt glad för det ♥ fick mig en del skratt !! vi backa tiden till 2008/2009 och va ute med hästarna en sväng. hade väldigt trevligt :)
sen va det inte lika kul igen men nu går det lite bättre igen. ANNA DANIELSSON SVARA PÅ DIN TELEFON BITCH!!!!!! puss hjärtat.
nu har jag duschat och ska fixa iordning mig lite inför imorgon. drar på parteyyy ändå och super skallen av mig och hoppas det hjälper, en killle som stod mig väldigt nära bara några dagar sen har lärt mig att det är så man gör. hahaha ...flåt jag är helt utmattad bara.
nej men så får det bli. orkar inte ..
jag vill helst inte sova själv så om någon utan snopp läser och vill sova med moí så bara ring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0