all i really wanna do is baby be friends with you - B.Dylan

Bob Dylan – All I Really Want To Do
underbart att anna sov här somna väldigt lätt faktiskt, vet inte om jag vill dricka idag , eller jag vill men är rädd för konsekvenserna...vad som kommer hända under kvällen. men ah...J skulle ju egentligen med idag, känns så tomt så jag vet inte vad...igår kväll skrev jag ett sms till Johan som jag visste skulle vara med john att jag ville att han skulle ta hand om John men att han inte skulle säga till J att jag skrev det precis när jag skulle trycka skicka så radera jag allt och ångrade mig i sista sekund. vill inte verka galen men är så orolig för han. om han ändå  visste hur mycket han betyder. men skitsamma blicka frammåt vare jag .
all week long am a real nobody
I'm gonna get drunk and be sombody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0