all by my self

ligger och gråter som jag gjort hela dagen. det gor så ont när allt äntligen löste sig faaaaaaaaaaaaaan saknar ord ... och att han skrev gjorde inte saken bättre och det lilla hoppet som väcktes när han skrev att han saknar mig redan, fast nu inser jag att det betydde visst att det är föralltid slut . tror aldrig jag kommer hitta en kille som han igen. orkar inte riktigt leva utan han jag fungerar inte utan han allt känns så himla värdelöst nu. fan önskar jag kunde vrida tillbaka tiden några månader, eller kanske år? eller jag vet inte ingen har någonsin fått mig att gråta så mycket men ingen har heller fått mig så lycklig heller.....jag saknar dig J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0