Onsdag!

Lina Dunder går numera inredning på Nobel.

HEJ :)

idag har jag officiellt bytt från Södra viken till Nobel. nu vet ni det, och idag är en stor dag för mig för jag har faktiskt utmanat en av mina största fobier idag...DVS tagit hål i lilla pluppen i örat!!!!! så nervös så jag dör men nu är det gjort och blev jätte nöjd. bara att jag tog ett stort örhänge så det ser ut som den sitter för långt ut haha. men men

har tänkt på en sak med...kollade runt lite på internet. och många bekanta har ju ett väldigt lyckat och bra långtids förhållande, men ärligt talat...det kan väl inte vara svårt om båda är fula?
hahaha det där lät inte snällt men om man tänker efter...om båda inte ser bra ut så raggar kanske inte så många andra och då börjar ju man inte tänka i dom banorna? :o alltså att lämna sin respektive..haha bara en tanke.

men aja jag är glad för alla som har sina fina långa förhållanden :)
och för dom med korta med föresten :)

nej nu ska jag platta håret och göra mig i ordning för att dra till Duvenäs sen vidare till Filipstad och kolla när Mari tatuerar sig (GALNING) :)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0