yippiekajey MF

heheh, helt Gr8 night i Forshaga igår! Linnea sara och jag sen massa andra (mestadels 96or?!!) haha en jätte fin 96a hitta jag :) sa det till han med hehe

Linnea som var så rädd för att inte hinna bli full på 8 cider lyckades ganska bra ändå ;) med lite hjälp av min sprit ;p själv så shotta jag mest och tre cider bara. gilla rinte cider sådär värst.. bacardi breezer watermelon all night haha. odräglig blev linnea iaf så blev vi hämtade av niclas och hemöver. han släppte av oss vid 240n för jag tyckte linnea behövde ölite luft haha. enormt drygt att gå med henne!! haha. lägger upp lite bilder sen ;)

sara och jag hade kul åt henne iallfall ;D hehe
-Grejen är den x1000000

lite små bakis idag alltså... :S men äcsh på igen ikväll ;) men först hockey med pappa och kicki !

men snälla vänner, säg inte Grejen är till mig för då kommer jag spy på er!
haha

seya. kIss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0