WeekEND

yes!

fredag igår var väl helt okej, slutade 12, åkte hem och vilade lite. sen kom Harald och Tim och hämta mig så bar det hem till tim på fin middag minnsan, sen hem till Haralds nya lägenhet och städa och fixa iordning. damsög och grejer duktig som jag var :) sen stack han och sola så jag och tim satt och "chilla" haha. sen hem te tim så han fick duscha sen te Olsson och hälsa på, sen kom jesper och så gick vi över te Harald och Ida tror jag hon hette var det ett tag sen hem och sov.

Lördag idag så vakna hos tim och stack till molkom och köpte rostbröd hem och åt frukost sen bara luggit och vilat hela dagen! myst med bruno osv.
sen ikväll har ju tydligen Maja fest. (i didint know) alla mina vänner ska ju dit också. lite tråkigt haha har inte så mycket att göra och känns lite konstig faktiskt. att alla ska dit men inte jag. men alltså förstår ju eftersom hon skulle ha liten fest men ändå :) men aja alltid någon som inte blir bjuden och today är det jag. inget att göra åt det :) ska nog ta en lugn kväll tror jag :)


aja pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0