fredag

men åh dåligt humör nu. va as glad innan. haha..skulle ha en tråkig hela kvällen sen så blev jag lurad att få komma till kil blev jätte glad sen skoja någon bara. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. va ska jag nu göra jag som packat och allt . ???

aja halloween imorgon, har inte en aning va jag ska göra...suck på livet nu. allt känndes så bra för en halvtimme sen....jiontfrgitmbvdfaklvgunbhgb nfkdlfmvihglkvmhjigklbvdk,

menmen ska slänga min jacka i tvätt och sen lägga ig o äta chips tror jaa :)
vart en lugn dag med linnea i skolan annars ;p me like hon.

imorgon kommer epan hit också !! :D

haha fan va cpe. nu blev jag glad igen. förmodligen mensen som spökar haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0