so many thing dont matters know.

idag blev en tankeställare.

som ja förklarade för johanna, just nu ligger den fetaste godaste kakan framför mig och frestar. men jag vill inte äta den för jag vet att jga skulle må dåligt och jag vet ju att jag har världens godaste mat hemma och den kan jag få mer än en gång. den ger mig ständig lycka.

men ändå denna kaka ser så god ut. ...


tur att hjärtat vet den rätta vägen då :)


feel good känsla fick jag idag ändå. komplimanger är aldrig fel direkt :D

nu känner jag för att göra mmig s¨himla fin. duscha förut och är len som en barnrumpa nu. ska måla naglarna platta håret B-U-Sa mig och väljha kläder för imorgon :) blir säkert mjukis men aja :D 
sen måste jag skriva en liten uppsats med .. men aja .

kan inte sluta le åt inatt alltså hahah vilken chock!!!!!

kan dock inte skriva mer med tanke på att jag vet inte riktigt vilka som läser och det kan bli fel tolkningar :) men glad är jag! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0