LOVEE

sitter o kollar på facebook och skriver med lite folk på msn samtidigt som jag lyssnar på sorgliga kärleksballader, när jag plötsligt kommer på att mitt kärleksliv är långt ifrån perfekt. men helt okej! jag är ganska nöjd nu faktiskt. klart det skulle kunna va bättre men mycket värre också! men gräset är alltid så mycket grönare på andra sidan..
Jag är nöjd nu. jag är glad.

man måste inte ha pojkvän för att ha ett bra kärleksliv. jag trodde det men börjar mer o mer förstå att det är inte så. bara man kan släppa svartsjuka och avund så blir hela ordet Kärlek så mycket enklare!

visa ord från moí


Nu hoppar jag in i duschen sen gör mig fin för bio med tim, peppis o åsepåse ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0