in my mind your all retards any how.

johnossi ♥


jag har fått virus och jag hatar det mer än något...fan att jag tryckte på den jävla länken tänker ja 24/7...

jag tänker nog slinga mig idag...hm..dono.
haft en lugn helg och det har vart super skööönt! bara tagit det lugnt och tänkt igenom mitt liv, vad jag vill, vilka vänner man ska ha kvar och vilka som man ska trycka delete på.. och även börjat med mini pillren igen, och förbjudit mig själv att äta något annat än popcorn denna vecka (onyttigt alltså) haha eller vatten & gröt dieten kanske ? ;)

haha nejda, lugn nu.

men iaf håller på att städa mitt rum nu, städa precis hos marsvinen efter det blir det en promenad .


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0