du är bäst nu, men du var bättre förr

1 advent.

mysigt!  sitter hemma hos timpis, väntar på mamma. torsdags/fredags var hemskt verkligen! glad jag har sara anna osv! ♥ och igår lyckades jag med mitt mål att supa bort mina känslor och det var så skönt! sen mådde jag väl kanske inte så bra på slutet men haha bättre det än det andra skiten

vi va iaf ner te reine där de var massa sup sugna GRABBAR O JA, SEN bar det hem te patrik för han skulle ta hand om vovvsen så vovvis o jag gick ut medans tim o patrik va inne o fixa sig. sen tebacka te reine och träffa anna ett tag, sen gick de som de gick haha...

men men mycket vatten o mycket sömn rädda denna dag nogorlunda iaf :) ledig imorgon och half på tis.


daniel adams-ray "lilla lady" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0