Only for Alexandra <3

Börja blogga varje dag?
OKEJ DÅ!


Hej bloggen <3
hahaha

imorgon är det lov efter klockan elva, sen blir det direkt till sjukhuset för min mage som gör så jag inte kommer in på frisör..........(för jag missar skolan så hinner jag inte höja betygen. för alla korkade som inte förstod det, etc elin e) så ska en annan kvinna in i mitt underliv :) det är myyyyyys.
sen på kvällen blir det John tror jag, får se.

Måste verkligen komma ihåg att lämna in omvals lappen imorgon också!!!

föresten.. SNÄLLA KAN INTE NÅGON FIXA MIN DESIGN?



sex & sugar is the flavour.

Kommentarer
Postat av: ELIN E SOM FAN

Jag fattade visst!!!!!!

2010-05-13 @ 23:13:26
Postat av: svar

hahaha..mh säkert..

2010-05-14 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0