KIIIIIIILLLLL

CHILL med kil (IBIZA) igår då :)!

fan najs, blev hämtat av john i stan, köpte lite saker plus att jag träffade på min farbror som gav mig pengar♥
sen till kil och greja, sen blev det att åka till linda & asp och där var några som hette joline & patte (samt några jag inte vet vad dom hette) och sen åkte vi sex vidare. runt på kil lite sen lämna vi av dom på någon fest så det bara var jag john och andreas asp kvar så vi åkte lite och så hämta vi micke :)
mys på sk. kontoret sen ut och gå på kil, där vi träffa en jävla massa folk :):)
eller ja, trevligt var det kanske inte men haha....
sen blev det sova och kolla mr.bean :)


idag ;
vaknade i kil, låg i sängen och chilla ett bra tag, sen så gjorde vi oss iordning och åkte häm till john. sen hämta vi den fina bilen med det krångla i hundra år ( HAHAHHAHHAHAHAHAHAHHA) lite kul :)
sen åkte vi till forshaga där vi träffade på ehm...Hedlund och hans tjej :)
sen molkom :)
efter det så har jag vArt med syster ♥♥

nu blir det nog sängen snart :)



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0