Kärlek eller hat?

Det är en väldigt fin gräns mellan de två känslorna, just nu känner jag båda mot en person. jag har hela tiden tänkt att våran kärlek var av den starkaste sorten, men jag tvekar ganska starkt nu, det var väl bara en vanligt förälskelse som alla ungdomar får ibland. jag börjar bara ångra allt jag någonsin sagt till dig lite.
Vänner..? nja vet inte om jag vill ha någon kontakt längre.
Och ja, jag har nog gått vidare. det är väl bra antar jag ....

det är bara det, att du säger massa men det stämmer aldrig med det du gör vännen...

men det är en fin tjej, A. jag tycker verkligen det!

men snälla få mig inte att må dåligare än jag gör.
Om ändå min syster kunde glömma dig lika bra som jag försöker, men efter ett tag glömmer väl hon med hoppas jag , för varje gånbg hon säger ditt namn så blir jag gråt färdig.


jag tror alla vet vem jag menar nu.

jag hatar att jag älskar dig så mycket så jag hatar mig själv.

T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0