Jealous much?

så, Idag var jag på skolan, gjorde inte mycket mer än att läsa NWT, spela gura och spela Neger och president. haha inget annat fkt? :o
sen blev det sjukhuset med farmor ♥, tog ungefär 8 min hos läkaren. haha ..klädde av mig och hann knappt få upp benen innan hon hade kört in kameran i mig, haha! kul. sen så fick jag dra upp tröjan och så hällde hon på massa klet där med så körde hon med en annan kamera där. Ingen systa kvar. OKEJ? kan ingen tala om vad som är problemet istället för vad det inte är???

aja. hem sen och har precis lekt klart med Johannii. Molkom - glass - prat - Agnes = MYS.

nu ska jag måla lite nagellack, fila fötter, noppra ögonbryn m.m allmänt fin helt enkelt ;) och passa AG också ofc..

så ni alla vet sitter AGnes och sjunger och sprider ut alla Mammas recept. hahaha tänker inte stoppa henne.
lite av en vers ( hela låten) : Jag har inte ont i armen, jag HAR inte ont i armen , jag cykla omkull ...
HAHAHAHA gölli


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0