Fuck you all goodnight.

äsch, kör ett till idag.

detta är ett kvällsinlägg så inte så konstigt att det är mycket "tankar"

Det är så himla ensamt i sängen nu för tiden. men jag måste stå ut, jag MÅSTE. Livet kan vara så svårt ibland. jag försöker verkligen att inte visa det för alla, vet inte om jag lyckas men känns som jag gör det. 2 så olika personer..gud jag blir tokig. Killar är en ganska dum uppfinning. vore bättre om vi träffade dom 5 gånger per år för att knulla sen slippa dom resten av året. och sexet är bara för att vi ska fortsätta bli människor. haha. sant ju.
men jag hoppas allt löser sig. som alltid gör det väl det.

vill verkligen inte till sjukhuset imorgon :( usch.
men men, borde sova nu men orkar inte stänga av datorn då blir allt så verkligt. TV får nog bli min räddning nu. ska ju trots allt upp 20 i 7 .

Godnatt mina vänner :*

Kommentarer
Postat av: ida

fem gånger per år lina....? på så lite sex klarar du dig då inte på!

2010-05-12 @ 17:48:07
URL: http://idanielsson.blogg.se/
Postat av: svaaar

haha ne, sant de ;) men dom borde inte kunna prata !

2010-05-12 @ 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0