BESVIKEN.

Igår var hemskt. blev så himla besviken på väldigt många. Värsta jag vet när alla kommer och " jag finns, hoppas du vet det. om du vill prata" blablabla. så himla bullshit. alltså när jag säger så till någon är jag redo att verkligen finnas där även om personen i fråga ringer kl 5 på morgonen.
Men jag antar att vi alla har olika värderingar och tankar. blir bara så ledsen. speciellt när man pratar med en person, och sen höra personen ifråga stå och prata med någon annan (visste inte att jag hörde) och säga helt andra saker.

och jag trodde att allt började ordna upp sig, men NEJ tydligen inte?!

ÅHEJ! va ledsen jag är just nu.
orkar inte blogga mer.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0