vänner.

alltså jag är nog helt trasig, jag önskar jag kunde vara lika stark som jag en gång var. men det går inte inte utan vänner...jag vet att man växer ifrån varandra väldigt lätt speciellt när man börjar gymnasiet...men jag klarar det inte, jag saknar hon som en gång kallades min bästa vän. hon som var en del av mitt liv vare sig jag ville eller inte.

nu är det ändrat.

allt är bara ändrat , jag tänker inte gå in på varför eller så men jag önskar at folk kunde sluta tänka så ego.

sen förutm johanna så har vi e tjej som heter elin, som jag tycker väldigt mycket om..hon är så lik på något sätt men hon verkar inte ha något speciellt intresse av att umgås när jag frågar så ja.

sen har vi 2 tvillingar som jag tycker bra om med men verkar inte heller ha så stort intresse och jag vill verkligen inte tjata på folk att dom ska va med mig, då känns det inte så vänskapligt. så jag vet inte..

sen har vi fler personer som jag tycker bra om men som jag inte spenderat så mycket tid att lära känna och vice verca, synd enligt mig.

sen har vi en som heter alexandra lundh som jag önskar jag spenderade så mycket mer tid med för även om vi inte tyckt så bra om varandra så känns det som vi skulle kunna va bra vänner.


men ...jag vet inte...ingen verkar direkt känna lust efter att umgås med mig , förutom min pojkvän då förstås. men annrs

önskar det fanns någon som man fick sms av någon som saknade en när man va borta en helg någon som vill bara sitta mitt på en parkbänk och supa för att, någon och sova över med allt sånt roligt man gör med en bästa vän. någon att ringa til när det händer något kul eller någon at gråta ut för när saker inte går så bra.

jag har inte en blekaste om vad jag ska göra för att hitta en , som inte har några fördommar om mig utan bara vill vara med lina dunder, precis som hon är.



undrar om någon ens läser min dåligt uppdaterade blogg som oftast jag bara skriver i när jag mår dåligt och vil latt någon mer än min pojkvän ska bry sig,. ha..aja men med denna middagen i helgen hos J tror jag jag skippar. även om det betyder sitta hemma själv. men det är för känsligt för att gå på. även om jag vill träffa dom flesta där. så så ligger det till.



önskar bara att saknaden var den samma från båda hållen. J

Kommentarer
Postat av: Anonym

lina :/ <3

2010-03-05 @ 23:35:40
URL: http://ekristinat.blogg.se/
Postat av: "J"

Det är väl klart att jag också SAKNAR! Och du kan inte säga att jag inte vill vara med dig, och inte någon annan heller, för då hade vi inte ens frågat om ikväll. Men det hade ju varit kul om du kommit.. Allt annat förutom du & jag är som vanligt? Och jag kommer fortfarande alltid att finnas för dig om det är något och vi är väl fortfarande vänner även om vi inte umgås så mycket längre? Jag är iallafall din vän, vill inte du vara min så är väl det ditt val.

2010-03-06 @ 15:51:45
Postat av: Anonym

jo det kan jag för du har inte en aning om hur det ligger till med andra förutom melllan dig och mig ;s ja har inte sagt att något är ovanligt mellan mig och någon annan men eftersom "vanligt" betyder att vi i princip bara är vänner för att ses någon gång på middagar känns inte som vänner, inte sådana vänner som jag vill ha. om ni inte ha frågat om igår så vore det konstigt men bara för ni gjorde betyder inte att vi är vänner på det planet, som jag öskar att vi va. och det med att elin frågade åt dig var liksom rätt sjukt. men jag har inget emot någon av er men jag tycker inte att man är "vänner" när man bara hälsar när man ses, då är man bekanta.



så är det , önskar att vi gick i 9an igen men det gör vi inte. så antar att det måste va s¨åhär. även om jag varje dag önskar att du skrev eller ringe eller kom och plingade på. så...NU vet du hörs hej.

2010-03-07 @ 09:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0