Herregud.

Himla trött på livet denna söndag. Jag skulle behöve en kalldusch av livet så saker blev klarare och enklare att förstå sig på. varför är det så svårt att ta sig i kragen och va uber nyttig och bli smal till sommaren? hallå lär mig..jag vill också se ut som maja hilda m.m. Jag vill inte skämmas inför min pojkvän. Tröttsamt verkligen. Och skolan är jag så himla jätte trött på. David, klas och resten kan ta sig känner jag. beställt kläder idag med. kändes jätte hemskt faktiskt. va inte alls kul. Och min pojkvän går mig så på nerverna. Vet inte vart jag ska ta vägen...tur kärleken verkar vara större. Nu ska jag kolla tv eller något annat fetsamt.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0