Ägnat till hon som väx upp med mig som en.

Tiden har förändrat oss båda två, det vet både du och jag.  men vi kan inte skylla på tiden angående vi kommit ifrån varandra. det är endast vi som har påverkat det, så inte ens Dennis eller Tim kan få skulden.
Även om det lätt blir så. men man kan ha en bästa vän och pojkvän samtidigt, det handlar om att göra små val hela tiden. det är inte lätt men det går..båda måste liksom bli svikna ibland för den andre.
 Sen vet jag vi hade problem redan innan dom två kom in i bilden, jag vet det. men det har vi alltid haft! vi har alltid löst det, men viljan måste finnas! om vi släpper varandra nu så är enda anledningen att vi inte vill vara med varandra. det går inte att skylla på olikheter eller pojkvänner. de försvårar för visso men om vi inte klarar sådana små problem så har vi nog aldrig riktigt varit best friends. JAg vill inte sluta här, jag står med öppna armar men båda måste släppa taget i våra pojkvänner lite och svika dom ibland precis som vi sviker varandra ibland. dom stannar!
 och om dom inte klarar av att bli lite i andra hand så är dom ingen bra pojkvän! men man måste lägga ner sig. vänskap är inget som bara finns där. man måste kämpa för den.

Om du inte vill kämpa om du tycker det är för jobbigt respekterar jag det. men du ska veta, johanna, min dörr är öppen, min telefon går att ringa till, min kropp går att krama.

//Lina D


Kommentarer
Postat av: J

Jag har svarat på fb istället

<3

2010-03-20 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0