(Y)

så nu när jag fått ut min ilska så är jag glad igen, luggit i solen en svieng men också hoppat studsmatta och tagit hand om min djurisar ♥
sen kollade jag klart på filmen jag och snos började kolla på igår, Sex drive - den var ganska så dålig, inget jag rekomenderar direkt ;-) 

så nu inväntar jag systeryster så hoppas jag hon vill sticka och bada, om inte  spela bedminton iallafall, hehh


OH!!!! jag måste berätta det sjukaste som hände förut....
mamma ringde och sa att jag var tvungen att ta in hästarna från sommar hagen för hovslagaren skulle komma, men det råkar vara såhär att den ena hästen hatar mig verkligen , kan aldrig fånga henne, så tog med några morötter och gick ner, DÅ KOMMER HON OCH GÅR MOT MIG!!!!!!!!!! och låter mig fånga henne hur jävla enkelt som helst :O:O jag blev så glad så jag skratta haha...

aja men nu ska jag verkligen inte göra något, ligger och töntar mig på msn med oscis ungefär ahaha...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0