uppdaterning..

Ja okej , jag har inte uppdaterat på hela helgen ... jag vet. tur att inte så många läser da ;)

har spenderat hela helgen i kil skulle man kunna säga faktiskt :)

i fredags var jag ute och åkte lite grand med anna och fiffi, sen hoppade jag av i forshaga och blev upphämtad där av massa kilsfolk. dock var ju snos ganska så jätte full så vet inte varför jag hoppade av när jag blev barnvakt haha.

sen vaknade vi i kil av andreas och hans linda kom och bankade på dörren, så då gick vi ut och gick en sväng på kil och sen hem till johns familj.
så duschade han och jag städade hans rum och andreas och linda tvättade hans bil.
sen drog vi till stan och kollade massa stylade bilar ( KUUUUUUUUL) sen åt vi på donken ;)
drog tillbaka till kil och lämnade av linda sen mot molkom, där vi börja föra och sen kom alex och johanniiii ( DU KAN FÅ KOMMA OCH HÄMTA DIN EPA SOM STÅTT HÄR I 2 DAGAR :* ) drog vi till sunne blev fulla gjorde dumma saker och drog hääääm igen :)


på söndag vaknade jag och john i molkom, åt med familjen och städade mitt rum, någno har gått och blivit kär, och det är inte jag hahaha... AGNES.
kul för john det ;)
städade också hos marsvina och kaninen :) så alla glada !!
drog till stan och köpte lite saker och sen hem till john, där vi la oss och sov och vaknade halv 9 haha...
drog till kil och hade film mys med andreas asp och linda :) kickass såg vi , ganska kass film men ändå haha
åkte hem, duschade och myste till tända ljus ♥ sen sov.


upp imorse kl 6 för någon börjar ju jobba kvart över 7. drog till stan där jag satt och vänta på buss till 07.40 sen hem och där lekte jag med ag förut och sen sovit fram till nu typ haha :)


NU vet ni iallafall :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0