hemska dag, men ändå inte haha

Ja, mit schema för dagen lyder som följer:
*skola
*barnmorskan
*hem och få skäll och straff (va ute tills ett på en skoldag, var tydligen inte okej?)
*stan med pontus och skriva avtal för sommarjobbet
*hem och säkert lite mer skäll

Någonstans här emellan tänkte jag försöka färga håret...HMM...


aja
skolan är avklarad, KLAS fyller 17 idag också! GRATTS!!!
redovisa mitt MVG projekt för linda, hon sa att det lutar mot MVG ;)
sen gick jag och mickeboii till pekås och panta alla burkar vi samlat på oss under en vårtermin :)
91 kronor blev det så vi köpte fika till klassen :)
så åt vi det och myspyste :)♥

åkte hem med 12.30 bussen och så hem en sväng, sen ner till barmorskan.
upp med benen och sen vill ni nog inte veta mer HEHH
fick massa kåååååådisar också, va ska jag med dom till tänkte jag då?
jag som är oskuld.


he he he he
ja så nu väntar jag på att mamma ska komma hem och skälla sen ska drar jag till STAN once again.


KISS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0