helt jävla otagg verkligen..

Jahapp, skolavslutning. och här sitter man , tom har ju tydligen fest men jag är inte bjuden och när jag skriver så svarar han inte så antar att han inte vill ha dit mig, kul känner jag..att han fick komma till mig men aja...

trodde ju att jag och alex skulle dricka tsm idag, men hon skulle vara nykter. fast nu är hon också hos tom...

så nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra.
JOhn har inte heller hört av sig så¨antar att han har kul med.



så jag är väldigt otagg på imorgon, funderar på att skita i kolsnäs helt. Får se.
som det känns nu så blir det så.

Kommentarer
Postat av: alexxxx

lina gullet, jag är hemma

2010-06-11 @ 23:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0