frågetecken

vad vill alla att jag ska göra egentligen?

för jag vet att jag har gått vidare fort från tim till john, JAG VET DET. men alltså mitt och tims förhållande fungerade inte vi var ju förfan ledsna varje dag. så att vi gjorde slut var bara en tidsfråga. så förstår inte varför alla tycker jag är så jävla dum mot tim?
alltså är det bara jag som är dum helt ärligt?
för skulle jag skriva på fb och klaga över mitt liv 24/7 och grina inför alla mina vänner och sagt va synd det är om mig, då skulle ni säga "men du måste försöka gå vidare gumman" osv, men nu när jag gör det är jag dum för jag kan göra det så fort?!

alltså jag kan inte tycka det är elakt mot tim att jag har ett förhållade med en annan kille på fb. DET HAR TROTS ALLT GÅTT EN MÅNAD.

och jag älskar tim men vafan, han fick mig ledsen varje dag. john får mig att le varje jävla dag!!!!

mh, så nu vågar ingen gilla att jag har ett förhållande på fb för då är alla dumma mot tim och tar johns "sida" eller hur?!
för om inte tim fanns så skulle ni gilla och kommentera sönder, precis som ni gjorde med tim.
så allvarligt talat . jag tycker det är så jävla konstigt bara.


för det känns lite som alla "hejjar" på tim ;s

men alltså jag orkar inte med, jag sticker härifrån.

(detta är inte menat till någon speciell utan r egnat åt alla dom som är mina vänner som läser och inte läser men också till underbara förbannade tim)


fuck u all goodnight

Kommentarer
Postat av: allleeeexxxxx luuunnnnddH

va fan lina, du gör rätt. livet leker vidare

2010-06-16 @ 12:52:33
Postat av: Anonym

ja, tack alexiii <3..jag tycker det iallafall!

2010-06-16 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0