Det tar sig !

Ja, hårfärgen tar sig alltså :) elin var ju här förut och slängde i massa klet, haha det är ju inte fint men det blir ljusare. bild kommer sen eller imorgon. sitter med inpackning just nu :)

Idag så var det skola som gällde, först kolla en ganska hemsk film med Adam, Micke, Benjamin, Christian och Klas :)
sen åt jag micke och benji sen stack vi till sunsta där vi hade fotbolls turnering för IV ;)
jag skulle ju då dömma. HAHAHAH
NOBEL
HAMMARÖ UTBILDNINGS CENTER
TINGVALLA


det var lagen. Ehm.. lite svordomar jag fick kastade på mig. haha det var ju ungefär lika viktigt som VM finalen men aja. .. excempel på vad jag fick höra:
JÄVLA DOMMARJÄVEL!
jävla domare, gå av plan för fan
men är du helt jävla blind eller
är du ens domare eller har du gått vilse
men va fan, 'är du handikappad eller?!!!

hAHAHAHA

jaa...va säger man , sen så fick man ju en fin :)

EEEEEEEY! Domarn?! kan man få ditt nummer efter matchen eller? ;)

haha, älskar såkallade "Blattar"

men det var kul ändå fast jag tydligen sög :)


NU blir det att städa rummet snart :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0