John !

Ja, detta inlägg är ägnat till min älskade pojkvän.

varför jag tycker så mycket om John är för han vill alltid vara med mig, han får mig att skratta fast jag är arg, han är ganska arrogant men ändå så varsam, han använder bälte, han kan kolla på mig och bara le och det får mig att må så bra, han är så generös och snusar inte.
Det mesta är så bra med han tyvärr bor han inte här, men jag vill att vi ska börja va här oftare, hoppas mina vänner kan bete sig.
men det absolut bästa med Joniiiiiiis är att han alltid vill ha med mig, kvittar vad hans kompisar tycker osv. det är något jag saknat men nu har. Han får mig att må bra

- skulle du kunna kalla mig älskling inför världens finaste tjej?
- Men, det gör jag ju varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0