Jag tror dom blandar ihop mig med någon som bryr sig...

FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

John blev av med körkortet idag, fanfanfan!

jag dör...trött jag blir
160 på 70 väg.



Kört hö idag, underbart fina sticksår i hela armarna YES! vart och jobbigt som helvete vart de men skönt ändå.
Orkade inte leka med någon ikväll, saknade bara min snos. Jag har verkligen blivit kär tror jag...Aja lyssnar sönder in benny we trust för tillfellet också. lovit! ♥

Fyller ju år på Onsdag också, och vad jag önskar mig är en hejdundrandes överraskningsfest (tack mina vänner för att ni ska fixa det nästa helg)


Nu ska jag jag bädda ner mig i min älskade säng och bara sovaaaaaaaaaaa








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0