hatar kärlek.

jag gör verkligen det,

hela mitt liv känns som älska , älska inte ,älska , älska inte....

fast älska 2. jag vill inte såra och göra dem ledsna som ligger mig varmast om hjärtat. förstårligt...

fanfanfan....


vet inte vad jag ska göra, borde kanske bara vara totalt ensam ett tag. men just nu går det inte för just nu har jag ingen vän som finns här 24/7 så jag klarar inte .


varje dag och kväll är de samma. på dagen är jag total förälskad och på kvällen tvivel och saknad av T.


att de inte bara har gett upp och hittar en mycket finare och bättre flicka som kanske inte gör såhär...men jag älskar dom så hoppas dom stannar tills slutet av denna eländiga resa. som förhoppningsvis ligger framför våra fötter. slutet alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0