:(

saknar ord för detta, finns ingen som kan förstå riktigt,

alla säger att dom gör det men det är tydligt att dom inte gör.

det håller inte. sluta va så underbar. jag kan inte få ett rum :( snälla nej eller jo

fan för dig :(((((((((888

mina fötter är kalla som is, mina tårar verkar aldrig ta slut.
det var inte såhär jag ville at de skulle bli, och om jag går tillbaka till vardagen, komme rjag någonsin kunna komma loss igen?

jag älskar...
jag hatar...
jag älskar....
jag hatar...

jag hatar att jag älskar er så mycket att jag hatar mig själv.

och snälla, säg inte att ni förstår, det gör ni inte.
bara säg vad ni skulle gjort och samtidigt tänkt igenom situationen.


jag grinar ihjäl.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0