måndag

ligger och gråter i min säng. jag är helt förstörd. önskar jag kunde förstå hur en människa jag älskar kan vara så elak och grym mot mig. känns som jag är tillbaka den tisdagen eller söndagen. allt kommer tillbaka alla minnen . verkligen allt. och hur du bara kan krossa mig så totalt. jag vill verkligen att du är den perfekta killen du alltid varit i mitt huvud. men du är ju inte det du är en grym människa som gjorde allt detta mot mig för en tjej som du själv säger du inte har några känslor för. då känner jag mig ju ännu mer värdelös om du kastade bort allt och sårade mig så djup på grund av inga känslor. jag önskar att du kunde ta tillbaka allt och vi fortfarande gick vid slängsrud och tog kort på får och satt på en stubbe. men det går inte. och det värsta är att du fortsätter. jag kommer inte på tisdag jag vill inte se killen jag älskar hångla med någon annan tjej. förlåt men då skulle jag nog typ dö?.
lite det jag vill nu. vill inte vara själv. vill verkligen inte.
jag har aldrig i hela mitt liv varit med om sådan smärta.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: ida

han förtjänar inte dig och det är hans förlust. Du är för bra för han Linisen!

2010-12-28 @ 00:05:10
URL: http://idanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0