does she kiss like me?

LeToya – She Ain't Got...
jag skulle aldrig följt med erik till kil den januari/februari dagen. guuuuuuuud.
she ani´t got non on me that ho´e.
alltså ursäkta men kan verkligen inte sluta tänka på allt. hatar er båda. ÄNTLIGEN.
hade besök igår! det var skönt att slippa tänka på att mitt äckliga ex förmodligen låg i sängen där vi hade sex för inte så länge sen och gjorde vem vet vad med den andra.
hihi så underbar är jag när jag skriver på min blogg. men nu är det så att här jag jag skriva ut alllt jag känner ! ingen jävel i hela världen behöver läsa :) men som det ser ut så verkar ni gilla att läsa om mitt extremt krångliga kärleksliv? !!! haha cpn allihop.
men nu äntliugen börjar allt släppa och börja på nytt :D:D gått ner lite i vikt också!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D
det går bra nu.
sen vill jag säga att det är mog1 att bort bort vänner från facebook, awsome :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0