danföredanföredoppardan

hohoho´es
vaknade upp hos tim och åse vid elva av Harald enormt högljudda röst. gick trött ner och hittar gustav,jesper och harald i köket :s SUCK jag ville ju ha en lugn frukost... efter 10min kommer tim och robin med röstbröd. blev o sitta och äta fick ju en macka var 20minut ungefär men aja. efter någon timme så åkte dom allihop GÖTT! ska ut med vovven nu sen stan med grabbarna tror jag ? annars blir det med mammi & syster. för  mamma SKA köpa en klocka till mig PAX. hehe
sitter och dunkar musik för fulla muggar och blir lite varm innan promenixen!
justde . gjorde en lina och struntade i skolavslutningen idag. vem åker ens på den?
aja dono vad som händer ikväll men hoppas på något kul ;)
Saknar fröken E som jag var med i sommaras! du var så bra att prata med gummsi.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0