söndags ångest...

ligger här och håller inne alla tårar som borde komma ut egentligen. men va tjänar det till?
killen jag är kär i kommer ju inte tillbaka av det och han verkar ju leva livet som aldrig förr så.

blivit sämre på att grina nu för tiden, i våras/sommras var jag fliti på det men nu har det dala av igen..

spännande kväll igår, förutom att min fega pojkvän gjorde slut på sms för jag inte ville ha uppehåll så ville tydligen min andra ex pojkvän få mitt liv sämre .. men ah, alkoholen gjorde sitt och så s¨det va väl bra...eller dåligt vad vet jag.


blev bjuden till miriam också, får se hur det blir..ska prata med henne lite,


Och sen vill jag passa på att tacka mina vänner för stödet och deras visning av att de finns nu när min pojkvän gjort slut ♥ ni är underbara!!!!! verkligen.

(IRONI)

men det är bra när sådana här saker händer för då vet man vilka som finns, och vilka som inte gör.........

natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0