preem

är nog stammis där tror jag hahaha, 3times idag.

idag har jag vart med syster oh johanna så dagen har väl gått okej, så länge jag inte blir själv.

färga håret på syster HEHEHE


men sugen på alkohol jag är känner jag ...

hm. och sex är jag sugen på...
om man får säga så? :O hahah


vore skönt att ha sex med någon bara för hämdens skull men inte så smart antar jag, eller ja. skulle nog inte kunna ens.

vackra funderingar. ska fixa med ipoden och sen dra ut och gå och tänká!!! rida maybe också...någon kanske vill med någon dag? ni har ju tråtsallt mitt nummer
ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju vara med mig idag!!!!!!!

2010-08-16 @ 21:51:45
Postat av: Anonym

ja men skrev ju ppå fb men du svara ju inte.....

2010-08-16 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0