clay walker i mitt hjärta

"If a could make a living out of loving you, i´ll be a millionaire in a week or two. i´ll be doing what i love and loving what i do"


gud så bra kärlekslåtar han har helt seriöst. lyssna som mest på han för ett år sen me nu så börja jag igår igen haha.


ska till kil ikväll och prata. vet inte vad jag tror om kvällen men hoppas att allt blir bra. sen vad bra betyder för oss är en annan femma.


allt är så rörigt.

måste skriva upp vad jag har planerat innom en snar framtid:
*caroline på torsdag
*alex någon av de närmaste dagarna!
*pratstund med anna
* träffa erik
*skicka in lönepappret till komunen
*köpa hårfärg
*köpa spray bus
*alkohol
*kräftkalas hos holmarna på lördag?
*miriam på fredag?
*städa marsvin&kanin någon dag
* byta sängkläder


lit mycket det blev då :O

gosh så har jag säkert glömt något..

Kommentarer
Postat av: a

sticker ju till hagfors imorgon och är där tills nästa fredag, sen sticker jag till örebro fredag-söndag och sen hagfors söndag-fredag, och är inte i molkoms förns september :-( KOM O HÄLSA PÅ MIG!

2010-08-17 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0