förvirrad...

Igår så hade jag ett utbrott på mina såkallade vänner. var väldigt argt och ledsen just då men min poäng var den samma. men vart ska man ta vägen när alla bara sviker?

jag har inget kvar förutom tim nu längre.

Erik - som vart en av dom viktigaste i mitt liv lämnade mig.
Johanna . samma som erik. pojkvänen breakade oss. ( undra varflr jag inte ville dom skulle försöka igen)
Anna - vi umgicks ett tag men sen helt plötsligt slutade,
Tobias, Gustav, Pontus, Kvarna - :(:( saknar oss.



vad gick fel?
vad gör jag för fel? finns det ingen ensam person som kä'nner lika eller är jag så hemsk så ingen vill ta tid att lkänna mig..


vad ska jag göra, inget blir bättre av att skriva på facebook, bilddagboken osv. inte här heller men detta är min sida. ingen måste läsa. men jag skulle bara vilja ha en fet lång kram av någon, 2 öron som lyssnar, en mun som svarar och skäller och hjälper och 1 mäniska som finns.

vad ska jag göra egentligen.



Crap.

Kommentarer
Postat av: thimfors

:(<3

2010-04-23 @ 16:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0