nytt rum!

ja så äntligen har dagen jag längtat efter kommit! dagen då jag ska slänga ut alla gamla fula möbler i mitt rum och in med nya fina :) underbart helt klart. är ju hemma för specialidrotten så ska ut och rida nu tänkte jag, efter det så ska jag plocka och sånt i rummet och kolla lite på ikea vad jag ska ha. måste nog plugga med för jag ligger ju bakom något enormt! speciellt matten som det är prov på imorgon och jag kan inget för jag har inte ens gjort halva kapitlet ;$ men det löser sig! (: sen dom där marsvinen alltså...kl.01.30 i natt gick jag och fyllde på derars ganska så stora vatenbehållare så den blev full, men nu kl.10.57 är den slut igen...herregud! aja ensam hemma nu också skönt, så nu ska jag sätta på musik och äta frukost.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0