ikea var de ja..

Ja, skulle ju till ikea nu på eftermiddagen men det va ju lättare sagt än gjort. Mamma kommer hem och ropar att vi ska åka nu, så in med hela familjen svensson och iväg bar det. först åkte vi til lantmännen (granngården även kallad) och mamma köpte ridbyxor och djurmat och så vidare in till mitticity och där upp till clasolhsson och handla massa skolsaker till mig och en lampa till stefan, sen så bestämde dom sig för donken jag var dock inte speciellt sugen på fettis mat, men men. Så nu trodde jag minsamm det var ikea som var destinationen men ack så fel jag hade! ut till skåre(!) först och hämta en släpkärra sen ikea och där fanns ju inte allt så jag blev lite smått besviken så nu är jag och plockar iordning på alla småsaker som ska ut ur rummet :) men nu ska jag ringa till fredrik så natti!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0