pust!

klag på att jag inte skriver :O aja börjar väl igen då haha!!!

jag måste bara få skriva av mig nu, för just nu, idag, denna timmen när jag ligger i min vita soffa med en mamma springades med en damsugare som en galning i mitt rum så mår jag blä! här kommer listan på varför:

* jag har ont i magen
*min familj lagar äcklig mat
*jag glömde ta ett piller igår, fan va bra..
*mitt jobb är drygt
*känns som jag har tappat alla mina vänner
*jag blir bara fetare varje dag, men inte fan gör jag något åt de.
*mitt humör är hemsk pga dom förbannade pillren
*jag vill tröst äta pizza nu
*jag har dåligt samvete för att jag inte rider marie-louise häst
*jag mår illa åt tim för min kropp
*jag känner mig äcklig för jag är så blek
*mår illa av spegeln
*undrar vart min bästa vän har tagit vägen
*jag går iv

ja...jag tycker antagligen jävligt synd om mig själv men strunt samma, ska träffa tim snart han får mig nog på liiite bättre humör :)


mina sötnosar!
mina sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0