ehm...

jobba idag som vanligt och det börjar bli extremt drygt nu! damn alltså! sen te farmor en sväng och nu är jag hemma, ska snart ringa pappa. jag har tänkt på en grej..fyfan va uppenbart det är vem som kommer bli nyedslucia och fytusan va jag hatart! usch för hon. och va mysig denna natt och MORGON var :) gulletim. på lite bättre humör idag, och imorgon bitti ska ja ju till pappa och christina och rida. men jag skulle försöka att inte klä mig "bösigt" eftersom det kommer folk och tittar på häst men jag vet inte va som ja ska ha på fötterna :O dilemma.nu har inga läderstövlar (alá tävling typ) som passar ;s men aja..får höra med papi. nu orkar ja inte skriva mer. hoppas ni är nöjda ! a haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0